بایگانی نوشته‌ها


معرفی شیائومی ردمی نوت ۹ ؛ میان‌رده‌ای در لباس پرچم‌دار

معرفی شیائومی ردمی نوت ۹ ؛ میان‌رده‌ای در لباس پرچم‌دار

صفحه‌نمایش بزرگ، تراکم پیکسلی بالا و باتری بزرگ و پر ظرفیت باعث شده ردمی نوت ۹ یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی این کمپانی چینی باشد که نبض بازار را به دست گرفته است. این گوشی از نظر طراحی، بزرگ‌نمایی دوربین، تصویربرداری در نور کم یا قدرت و توان سخت‌افزاری به پای گوشی‌های پرچم‌دار و گران‌قیمت نمی‌رسد، اما با توجه به قیمت و امکاناتی که دارد، می‌توان به آن لقب پرچم‌دار اقتصادی داد. در نقد و بررسی و معرفی شیائومی ردمی نوت ۹ با موبایلتو همراه باشید.

معرفی نوکیا ۲.۲ ؛ همراه با نوآوری‌های هوش مصنوعی

معرفی نوکیا ۲.۲ ؛ همراه با نوآوری‌های هوش مصنوعی

سال ۲۰۱۹ برای HMD Global و تولید گوشی‌های اقتصادی سال خوبی بود. نوکیا ۲.۲ یکی از گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه است که هدف آن بازارهای اقتصادی سطح پایین و نوظهور است. اگر به دنبال یک گوشی یدک ارزان و حتی یک گوشی ابتدایی و ساده برای نوجوانان، خواهر یا برادر یا حتی افراد مسن خانواده هستید، نوکیا ۲.۲ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در معرفی نوکیا ۲.۲ با موبایلتو همراه باشید.

مقایسه آنر 9X و سامسونگ A51 ؛ کدام بهتر است؟

مقایسه آنر 9X و سامسونگ A51 ؛ کدام بهتر است؟

در حال حاضر دو گوشی میان‌رده و اقتصادی که بازار گوشی‌های موبایل را در ایران و البته کشورهای دیگر تحت سلطه خود گرفتند، آنر ۹ ایکس (Honor 9X) و سامسونگ گلکسی آ ۵۱ (Samsung Galaxy A51) هستند. گوشی موبایل آنر 9X با توجه به قیمتی که دارد گوشی بسیار خوبی است. اگرچه با توجه به هزینه‌ای که می‌کنید نباید انتظار عملکرد فوق‌العاده، دوربین‌های بی‌نقص و صفحه‌نمایش منحصربه‌فرد داشته باشید، اما این گوشی برای کاربری روزانه عالی است و می‌توانید همه‌جوره روی آن حساب کنید. سامسونگ A51 راهی مقرون به صرفه است برای اینکه یکی از گوشی‌های زیبای گلکسی را داشته باشید، اما جیبتان خالی نشود. شاید از خودتان بپرسید «بین گلکسی A51 و آنر 9X کدوم بهتره؟». مقاله مقایسه آنر 9X و سامسونگ A51 را بخوانید تا درست تصمیم بگیرید.

نقد و بررسی گوشی آنر ۲۰ لایت ؛ میان‌رده‌ای سربلند

نقد و بررسی گوشی آنر ۲۰ لایت ؛ میان‌رده‌ای سربلند

گوشی موبایل Honor 20 Lite نسخه اقتصادی و ارزان‌تر Honor 20 است. اگر بودجه‌تان به خرید گوشی‌های پرچم‌دار نمی‌رسد و می‌خواهید دستگاه قابل قبولی بخرید که ارزش پولی که می‌دهید داشته باشد، قطعا Honor 20 Lite گزینه خوبی خواهد بود. در این مقاله به بررسی گوشی آنر ۲۰ لایت می‌پردازیم با ما همراه باشید تا مزایا و ویژگی‌های این گوشی اقتصادی و میان‌رده با ارزش را با هم مرور کنیم.

بررسی اصالت رجیستری گوشی و قابل اعتماد بودن گارانتی گوشی

بررسی اصالت رجیستری گوشی و قابل اعتماد بودن گارانتی گوشی

بعد از تصویب قانون رجیستری گوشی، عده زیادی نگران این هستند دستگاهی که می‌خرند اصل نباشد یا رجیستر نشده باشد. برای رفع نگرانی و همچنین جلوگیری از مشکلاتی که بعدها ممکن است پیش بیاید، قبل از خرید دستگاه، حتما از فروشنده بخواهید اصالت دستگاه را اثبات کند و یا خودتان برای استعلام اصالت اقدام کنید.

۱۳ راه مراقبت از باتری گوشی هوشمند را بدانید

۱۳ راه مراقبت از باتری گوشی هوشمند را بدانید

تعویض باتری‌های لیتیوم یون در گوشی‌های جدید، از درست رفتار کردن با باتری گوشی‌ها سخت‌تر است. دیگر نمی‌توانید مثل گذشته قاب پشتی گوشی را باز کنید و به راحتی باتری را تعویض کنید. آیفون‌ها، بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی مثل سامسونگ دسترسی کاربر به باتری را محدود کردند. تعویض باتری آکبند گوشی می‌تواند بسیار پرهزینه باشد و گوشی هم مثل روز اولش نشود. همچنین نگرانی‌های زیست‌محیطی هم وجود دارد. اگر بخواهیم صادق باشیم، گوشی‌های هوشمند یک فاجعه زیست‌محیطی هستند و مراقبت از باتری گوشی هوشمند و افزایش طول عمر مفید باتری می‌تواند این فاجعه را کاهش بدهد.

ضدعفونی کردن گوشی بدون آسیب زدن در دوران کرونا

ضدعفونی کردن گوشی بدون آسیب زدن در دوران کرونا

احتمالا می‌دانید که گوشی موبایل، ارتباط شما با جهان و منبع اطلاعات باارزش شخصی شماست که به طور متوسط روزانه ۵۰ بار آن بار لمس می‌کنید. گوشی موبایل شما می‌تواند محلی برای تولید و تکثیر ویروس‌ها و باکتری‌ها هم باشد. ویروس کرونا یا کووید-۱۹ می‌توانید ساعت‌ها و یا حتی روزها روی گوشی هوشمند شما بماند و باعث آلودگی شود. فقط شستن دست‌ها مهم نیست! باید نحوه ضدعفونی کردن گوشی بدون آسیب زدن به آن را یاد بگیرید.

عرضه MIUI 12 برای نوت ۸ پرو آغاز شد

عرضه MIUI 12 برای نوت ۸ پرو آغاز شد

شیائومی خبر عرضه آپدیت MIUI 12 را برای کاربران نوت هشت پرو در توئیتر اعلام کرده و نوشته که کاربران می توانند با رفتن به قسمت تنظیمات گوشی و پس از آن به قسمت آپدیت سیستم گزینه دانلود و آپدیت گوشی را بزنند و منتظر دریافت رابط کاربری جدید باشند.

درباره‌ی نویسنده
دسته‌بندی
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...